● Kupující objednává Zboží a Služby přes webové rozhraní, přes sociální sítě, e-mailem, SMSkou, telefonicky, osobně v kamenné provozovně nebo na živých akcích, kterých se účastníme.
Popis Zboží a Služeb
● Při nákupu přímo v kamenné provozovně nebo živé akci podá informace ke Zboží a Službám přímo některý z našich pracovníků. Informace o Zboží a Službách naleznete i na našich webech, pokud však není výslovně uvedeno jinak, má vyobrazení na fotografiích na webu a v katalogu u Zboží zhotovovaného informativní charakter a skutečná podoba Zboží se může lišit v části použitého materiálu, který však bude vždy srovnatelné kvality a vzhledu. Při zcela individuálních objednávkách, kdy složení a výsledná podoba závisí na zadání Kupujícího, jsou potřebné informace předány ze strany Prodávajícího v rámci telefonického objednávání, e-mailem, přes sociální sítě, přes webové rozhraní, osobně v provozovně nebo živé akci. Prodávající není povinen uzavřít Smlouvu ohledně tohoto Zboží. Vystavení Zboží na webech není nabídkou k uzavření Smlouvy ze strany Prodávajícího.
Objednání Zboží a Služeb
● Při nákupu v provozovně nebo na živé akci si Kupující vybírá přímo ze Zboží a surovin a materiálů, které jsou aktuálně k dispozici. Případně, pokud je objednávka činěna na pozdější den, domluví se Kupující s příslušným pracovníkem Prodávajícího a u Zboží zhotoveného na zakázku bude známa přesná nebo přibližná cena, která závisí na výběru surovin.
● Kupující může objednávat jak s odkazem na Zboží vyobrazené na webech a katalozích nebo sdělit svůj individuální požadavek. U větších zakázek a u svatebních objednávek vždy po zadání Kupující nejprve obdrží návrh rozpočtu a až potvrzením tohoto rozpočtu je uzavřena Smlouva. Obdobně toto platí po objednání Zboží přes webové rozhraní, s výjimkou objednávek „Objednejte si kytici“, kde si Kupující vybírá konkrétní položku s pevnou cenou, není-li uvedeno u položky jinak.
Před odesláním objednávky přes webové rozhraní pak má Kupující povinnost údaje zkontrolovat a změnit a opravit vzniklé chyby a nesrovnalosti, a teprve potom objednávku odeslat kliknutím na objednávací tlačítko. Neodpovídáme za škody, které vzniknou v souvislosti se zadáním chybných údajů nebo pokud nějaké údaje chybí.
● Při objednávkách Služeb si vždy individuálně obě strany dojednají předmět Smlouvy a podmínky pro poskytnutí Služby.
● Expedice Zboží probíhá pouze v otevírací době provozovny. Prodávající upozorňuje, že výjimečně může dojít k dočasné nedostupnosti webu v důsledku nutné údržby webu anebo okolnostmi, za které neodpovídá, jako jsou výpadky připojení k internetové síti.
● O obdržení objednávky učiněné přes webové rozhraní nebo e-mailem bude Kupující informován e-mailem zaslaným na jeho elektronickou adresu, přílohu tohoto oznámení tvoří i text těchto VOP. Do okamžiku než je Kupujícímu doručeno potvrzení o přijetí objednávky, je možné telefonicky nebo e-mailem (na adresu uvedenou v čl. 1. VOP) objednávku zrušit. Doručením potvrzení o přijetí objednávky na elektronickou adresu Kupujícího uvedenou v objednávce je v případech Smluv uzavíraných přes webové rozhraní, e-mailem Smlouva uzavřena.
● O obdržení objednávky učiněné přes sociální sítě či SMS bude Kupující informován stejnou cestou, jakou se ozval, to je přes sociální sítě či SMS. O obdržení objednávky učiněné telefonicky potvrzujeme objednávku přímo, a to telefonicky. VOP jsou tak pro Kupujícího dostupné na našich webových stránkách.
● Jakékoli změny uzavřené Smlouvy (včetně zrušení objednávky před doručením Zboží) jsou poté možné jen na základě dohody s Prodávajícím. Smlouva uzavíraná v naší provozovně, na živé akci nebo v ostatních případech, je uzavřena v okamžiku, kdy si Zboží Kupující osobně převezme v provozovně nebo živé akci nebo kdy Zboží prodávající doručí na adresu určenou Kupujícímu.
● Prodávající si vyhrazuje právo nepřijmout objednávku nebo její část před uzavřením Smlouvy, pokud je Zboží již nedostupné, anebo pokud dojde k vyčerpání skladových zásob a dodavatel není dlouhodoběji schopen dodat nové skladové zásoby, nebo z technických důvodů nemůže objednávku přijmout. Ze stejných důvodů jsme oprávněni odstoupit od uzavřené Smlouvy (neboť bychom nebyli schopni požadavkům Kupujícího vyhovět), přičemž odstoupení může být učiněno zasláním písemného odstoupení s uvedením důvodů na e-mailový kontakt nebo jiný komunikační prostředek, kterým byla objednávka přijata od Kupujícího a nabývá účinnosti okamžikem jeho doručení. Pokud by nastala situace, že Kupující již předtím uhradil celou nebo část kupní ceny, přijaté finanční plnění bude Kupujícímu vráceno dohodnutým způsobem, popřípadě nedojde-li k dohodě, pak stejným způsobem, jako byla platba kupní ceny uhrazena. Doba vrácení přijatého plnění závisí na zvoleném způsobu platby, nepřekročí však dobu 14 dnů od okamžiku informování o nemožnosti dodat Zboží nebo účinnosti odstoupení od Smlouvy.
● Pokud některé Zboží nebo jeho složka, surovina, materiál, není aktuálně skladem ani do 10 dnů k dodání dodavatelem Prodávajícího, může se Prodávající s Kupujícím domluvit na pozdějším termínu dodání nebo na jiném řešení. V tomto případě sdělí Prodávající Kupujícímu předpokládané datum nejbližší dostupnosti. Jedná se pak opravdu o předpokládané datum, které se v některých případech může měnit vzhledem k tomu, že Zboží je dodáváno i ze zahraničí a Prodávající nemůže zcela ovlivnit dobu dodání v závislosti na nutnosti celního odbavení a dalších vnějších okolnostech.
● V případě tzv. fixních závazků, kdy Kupující nemůže mít zájem o pozdější dodání, kdy Prodávající nemá dostatečný materiál pro zhotovení Zboží, se Prodávající může s Kupujícím domluvit na náhradním materiálu. Kupující není povinen plnění s náhradním materiálem přijmout a je oprávněn od Smlouvy odstoupit. V takovém případě mu Prodávající vrátí veškeré přijaté finanční plnění, které Kupující předtím uhradil.
● V případě pochybností může Prodávající Kupujícího kontaktovat za účelem ověření pravosti objednávky. Nepodaří-li se pravost objednávky ověřit, má se zato, že objednávka vůbec nebyla podána a takovou objednávku nemá Prodávající povinnost přijmout, o čemž Kupujícího informuje SMS na telefonní číslo, e-mailem nebo komunikačním prostředkem, kterým byla ověřovaná objednávka přijata.
● Vlastnické právo ke Zboží na Kupujícího přechází v okamžiku, kdy jsou splněny obě následující podmínky – je uhrazena celá kupní cena a Zboží bylo Kupujícím převzato.